16 Aralık 2015 Çarşamba

KİTAP YORUMU: BENDEN KORKMA - ŞEVVAL IŞIK


Kitap Adı: BENDEN KORKMA
Yazar: Şevval IŞIK
Yayıncı: Müptela Yayınları
Sayfa: 240



   "Sadece beni görmeni, sadece bana bakmanı ve sadece benim yanımda olmanı istedim." Gecenin ardından gelen gündüz, Kavga ve aşk, Kötünün içindeki iyi, Dünya dengede durabiliyorsa, muhtemelen bu karşıtlıklar yüzündendir. Hikâyesini hiç öğrenemeyeceğimiz insanları sadece tanıdığımız kadarıyla sevmek, onlardan korkmamak mümkün mü? Sevilmeye ihtiyacı olan genç bir kızı bütün varlığıyla seven, canı pahasına koruyan kişi ya bir katilse? Alexis ve Harry'in yaşadıkları, tüm bu soruların cevaplarını arıyor.





   Taze biten kitabımın yorumunu hemen gireyim dedim. Şu an "tazeeeeg tazeeeg" diye bağırasım var. :D 10 dakika önce bitirdim kitabı. Ama sanki daha okumam gerekiyormuş hissine sahibim. Seri olduğu için ikinci kitabı çıkacakmış. Bu yüzden çok kötü bir yerde bitti kitap. Hani dizi izlersiniz başrol çok büyük tehlikenin içindedir de tam hop oturup hop kalkarken o gıcık reklam arası verilir. İşte tam da böyle oldu. En heyecanlı yerinde kitap bitti!!


   Buradan samimiyetimize güvendiğimden Şevval'e isyan ediyorum! Burada bitirilir mi o kitap?? Olacak iş mi?? Hayır şu an sakin olamam. Öyle bir yerde bitti ki ikinci kitaba kadar nasıl beklenir ki ya! Özelden tehdit edip öğrensem mi ne yapsam? :D Ciddi anlamda mutsuzum şu an. Şevval aşk olsun sana. Aslında tam da bu sebepten seri kitapları tamamlamadan okuma taraftarı değilim. 


   Şimdi bu kitap çok mu güzeldi bu kadar mı efsaneydi diye soranlar olabilir. Hayır değildi. Tabi ki eksikleri vardı. Eleştirebileceğim konular vardı. Bunları yazacağım. Eleştirimi yapacağım ama yazar hanımcım sağ olsun çok kötü gol atmış finalde isyanım ona.


  Eleştireceğim konulara geçeyim. Kitap ünlü bir erkek pop yıldızlarının üzerine kurulmuş. Bencebuna hiç gerek yokmuş çünkü hikaye güzeldi ve grubun hiçbir üyesi anlatılmamıştı. Sanırım yazarın gruba olan sevgisi yansımış. Bu durumun artısı karakteri kafamda net bir şekildeydi. 


   Konusundan biraz bahsedeyim. Alexis olmaması gereken bir zamanda olmaması gereken bir yerde olunca cinayete şahit oldu. Harry, görgü tanığı olan Alexis'i de alıp evine götürür. Olaylar bundan sonra başlar. Harry, önlem amaçlı Alexis'i takibe aldırır. Bir daha da peşini bırakmaz. Harry'nin duyguları değişir. Alexis her dakika çevresinde Harry'i görür. Olaylar sonrasında Harry etrafında yönlenir.


   Normalde kitaplarda yakışıklı erkekleri kaptıkları için kızlardan pek hoşlanmam aslında. :D Bu sefer Alexis'i de sevdim. Duygu geçişleri güzeldi. Harry bazen canımı sıktı yeter artık dediğim halleri vardı. Çok fazla emir kipi kullandı. Alexis ondan korkmasaydı bu kadarını yapamazdı aslında. Elric, çok kısa süreli girdi ve çıktı kitaptan. Başta gereksiz karakter olduğunu düşündüm ama kitabın bitiminde onun bu sessiz sedasız gidişinin dönüşü de olacaktır diye düşündüm. 


   Şevval çok genç bir yazar. Yaşına göre güzel bir kalemi var. Okurken sıkmadı. Kitap aktı gitti. İlerde daha iyi yerlere gelebileceğini düşünüyorum. Kitaba başlarken acaba karakterin hareketli çocuksu gelir mi diye tereddüt ettim ama böyle olmadı. Bu konuda mutluyum. Yazara başarılar diliyorum. Kitabının devamı gelmeli. Gelmek zorunda! :D Zorlu aşk hikayesi sevenlerdenseniz bu kitap size göre. =)



KİTAP ALINTILARI


- "Duvarın önüne gidip duvara yumruk attığında yatağımdan sıçradım. "Lanet olsun! Neden sadece bana şans vermeyi denemiyorsun? Israrla seni tanımadığımı söylemen durumu değiştirmiyor Alexis! Evet ben bir katilim! Ve evet benden korktuğunu da biliyorum... Ama korkmanı istemiyorum. Benden korkmanı istemiyorum anladın mı?"


- "Ben dövüşe çıkıyorum, buradan hemen gidiyorsun yoksa kötü olacak!" Her ne kadar başka dövüşüm olmasa da onun gitmesini sağlamalıydım. Burası onun için tehlikeli bir yerdi. 
  "Hayır, dövüşmeyeceksin!" 
   Ha? Ne?
  "Bana emir vermek ha? Burada benim emirlerim geçerli, Alexis. Git şimdi."


- "Biliyorum şu an kızgınsın. Ama benden nefret etme, hepsini ikimiz için yaptım. Beni sevmeni sağlayabilirim. Bunu yapabilirim, sadece bana bunun için bir şans tanı. İzin ver Alexis, izin ver seni mutlu edeyim."


PUANIM: 4/5

   












4 yorum:

  1. En kısa zamanda okumayı düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Yarışmadan kazandığım bir kitaptı ve muhteşemdi alıp okumalısınız pişman olmayacaksınız

    YanıtlaSil
  3. Ne zaman cikcak yeni seri bilen varmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar şu an basmayı düşünmüyormuş. Konuştum onunla inşallah en kısa sürede çıkarır bende merakla bekliyorum =)

      Sil

Lütfen yorumlarımızı Türkçe karakterler kullanarak yapalım.