8 Eylül 2015 Salı

HAKKIMDA



    Merhaba.. =)

   Kitap okumayı yıllardır çok seven, evlendikten sonra da kendini iyice kitaplarına vermiş biriyim. Sanırım ev hanımı olmanın en güzel yanı bu. İşlerim bittikten sonra kitapların büyülü dünyasına kaptırıyorum kendimi.

  21 yaşındayım. 2013 yılından beri evliyim. Şimdilik çocuğum kitaplarım. Gıda teknisyeniyim. Açıktan üniversite okuyorum.

  Bir de müzik listelerimizi yapan Nilay'ım var. Film yorumu da yapacak bir gün. :D Blogda ki müzik listeleri ona aittir. Kendisi 18 yaşında. Sınav yoğunluğundan fazla aktif olamasa da bana çok destek oluyor.

  Uzun zamandır okuduğum kitapları yorumlamak istiyordum sonunda blogumu açtım. Burda olmaktan ve kitaplarımı sizinle paylaşmaktan dolayı çok mutluyum. Umarım keyifli vakit geçirirsiniz.


   İletişim için;
busra-kaplan94@hotmail.com