3 Eylül 2015 Perşembe

KİTAP YORUMU: KİŞİSEL GERİLİM - İDİL KAZAN KOHEN



Kitap Adı: KİŞİSEL GERİLİM
Yazar: İdil Hazan KOHEN
Tür: Romantik Komedi
Yayıncı: Dex Plus Yayınları
Sayfa: 280

  Ayh enerji, de enerji... gerildim artık!

  Bütün arkadaşlarım etrafımı sardılar, biri çakralarımı açma derdinde, biri meleklerine danışacakmış, diğeri kişisel gelişim koçundan randevu alacak, öbürü de sessizlik kampında içimi bayacakmış. 

  Peki bütün bunları neden mi yapıyorlar? Dünya barışı için değil herhalde. Neden olacak, tabii ki doğru dürüst bir adam bulayım diye. Benim rasyonel çalışan mantığım tüm bunlara feryat etse de, yanlızlığımın sesi daha baskın çıktı ve böylece bendeniz Dila’nın spiritüel macerası başladı... #kisiselgerilim


   Dila, çevresindeki arkadaşlarının evli olmasından dolayı sürekli evlilik baskısı altındadır. Arkadaşlarının hr biri farklı yöntem uygular. Meditasyon, yoga daha neler neler... 

    Arkadaşlarının ısrarıyla katılmadığı entel dantel iş kalmayan Dila'nın hikayesini okuyoruz bu kitapta. Zorla götürülen sessizlik kampı, çakralarını açsın diye götürülen medyum hem onun için işkencedir hemde onunla ilgilenmek zorunda olan kişi için.

   Eğlenceli kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre. Okurken kahkaha attım bol bol. Bir günde bitecek tadı damağınızda kalacak cinsten. Kitabı eğlenmek için okursanız seveceğinize eminim.


    Moraliniz bozukken alın bu kitabı elinize eminim yüzünüz gülecek. Okuduğum kitapta beni güldüren bölümlerin olması kitabı çok daha güzelleştiriyor bence. Bu kitapta tam olarak tüm bölümlerde güldüm. :D


    Bu kitabı bana gönderme nezaketinde bulunan İdil Hanıma çok teşekkür ediyorum. =)



PUANIM: 5/5


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarımızı Türkçe karakterler kullanarak yapalım.