17 Eylül 2015 Perşembe

KİTAP YORUMU: CAMBAZ - BURCU DEMET


Kitap Adı: CAMBAZ
Yazar: Burcu DEMET
Tür: Romantik
Yayıncı: Postiga Yayınları
Sayfa: 400

   Hükmen mağlup bir evliliğe gizli, büyük bir aşk…

Gecem ve Aktan’ın büyük bir iddiayla değişen hayatını okurken, hem kendini sürekli inkâr eden büyük bir aşka kapılacak hem de âşıkların düştüğü akıl almaz durumlara güleceksiniz.

Sürükleyici kaleminin gücünü kısa zamanda birçok baskı yapan Sahra adlı ilk kitabıyla binlerce okuruna hissettiren Burcu Demet’ten tanıdık kahramanlarla yepyeni bir macera!

Tutkulu bir aşkın kavurduğu Aktan’ın, imkânsıza; Gecem’e olan ısrarı, sonunda her ikisini de vazgeçemeyecekleri bir yolculuğa sürükler. Kahramanlarımız, tüm güçleriyle birbirlerine doğru çekilmeye ne kadar direnebilirler? Mutluluğa doğru sadece umutla değil, aynı zamanda büyük bir inatla koşarken birbirlerine karşı sürekli bir savaşı nasıl sürdürebilirler?

“Bazen, her şeye rağmen yumuşadığını hissediyordu Gecem. O fark etmediği zamanlarda, onu izlerken, o küçük kız oluveriyordu yine. Onun tarafından sevilmeyi hayal ediyordu için için. Ve her seferinde hızla uyanıyordu bu rüyadan. Aktan sevmezdi, onu sevemezdi.”


   Gecem ve Aktan'ın inat uğruna evlenmelerini konu alan Cambaz eğlenceli bir kitaptı. Şöyle bir göz atayım kitaba dedim. Bir baktım baya okumuşum. E o zaman bitir bu kitabı Büşra dedim ve başladım okumaya. =)



  Gecem ve Aktan küçük yaştan beri Aktan
kız kardeşi sayesinde birbirlerini tanırlar. Gecem'in çocukluk aşkıdır Aktan. Aradan geçen yıllar sevgisini azaltmasa da Aktan'dan uzak durmak için içine atar sevgisini. Bilirsiniz sevgiyi saklamak zordur. Gecem de Aktan'la didişerek sevgisini saklayabilmektedir. İkilinin didişmeleri kitabı çok eğlenceli hale getirmiş.

   
   Gecem, Aktan'ın gaza getirmesiyle iddiaya girer. İddiaya göre evleneceklerdir. İnat yüzünden Aktan'la evlenir Gecem. Birbirlerini çok seven ama söylemeyen çiftimiz çok tatlı. Aktan bu evliliği Gecem'i elinde tutabilmenin bir yolu olarak görür ama işler hesap ettiği gibi gitmez. Çok çapkın olan Aktan'a güvenmez Gecem.

    Kitapta yazdığı gibi gerçekten kızıl cadı Gecem! Tabi Aktan'ın çapkınlığı ve kısa süreli Gecem ile yaşadıkları ilişki Gecem'i kızıl cadı olmaya zorlar. Kitaptaki tüm karakterler hayatımızın içinden. Bu yüzden çok samimi gelecek bu kitap size. 

   Yazarın ikinci kitabı Cambaz. İlk olarak Cambaz'ı okudum ve mutlaka Sahra kitabını da alıp okumak istiyorum. Gecem ismi kitaba başladığım sırada çok garip gelmişti. Şimdi ise hoşuma gidiyor sanırım alıştım. =)

  Yer yer kahkaha atarak okudum kitabı. Çiftler çok sevimliydi. İsimler konusunda biraz zorluk çektim. Onun dışında kısa sürede bitecek keyifli bir kitaptır Cambaz. Romantik aynı zamanda eğlenceli bir kitap arıyorsanız keyifle okursunuz bu kitabı. 

6 yorum:

  1. Burcu ablam varsa gerisi teferruattır. :D

    YanıtlaSil
  2. Burcu Demet'in kalemiyle daha tanışma şansı bulamadım ama o da en kısa sürede olacak :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı çok keyifliydi. Bende Sahra kitabını okuyamadım. Meraktayım. =)

      Sil
  3. Ah o Aktan'dan bir tane de bende olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ne tatlıydı =)

      Sil
    2. Ama bir o kadar da gıcık gerçi Gecem'de az değil ama :)

      Sil

Lütfen yorumlarımızı Türkçe karakterler kullanarak yapalım.