2 Eylül 2015 Çarşamba

KİTAP YORUMU: DOKUNMADAN SEV - UTKU ATAŞ


Kitap Adı: DOKUNMADAN SEV
Yazar: Utku ATAŞ
Tür: Romantik, Aşk
Yayıncı: Uğur Tuna Yayınları
Sayfa: 400


Aşk’ı tanımak için ölmek mi gerekli?
Sevmek başka mı?
Sevdiği kadın için her şeyi silip tekrar baştan başlamaya karar veren 
Umut’un romanı
Her sayfasını soluk soluğa okuyacağınız bu macera dolu aşk romanı,
Seven insanların birbirleri için nelerden vazgeçebileceklerini size 
Tekrar tekrar hatırlatacak.


  Bu kitabı nasıl anlatsam bilmiyorum. Umut evli ve bir çocuk babası. Hande ise ise üniversite okuyan zengin ailenin kızı. Bir arkadaş vasıtasıyla aynı ortamda bulunup tanışırlar. Hande, Umut'a çok yakın davranır. Evli olduğu için uzak durmaya çalışan Umut sonunda dayanamaz ve sevgili olurlar. 

  Kitap ikilinin aşkını anlatıyor fakat sonu çok farklı bitiyor ben ne olduğunu anlayamadım. Kitabın çok fazla beğenilecek yanı yok. Konuşma metinlerinde konuşmalar birbirine giriyor. Kim ne diyor anlamak çok zor. Bu kitabı editör  okumadı mı anlamadım.

  İşin ilginç yanı kitapta sizi çeken bir şey var. Merak uyandırıyor ve bitirmek istiyorsunuz. Bu kitabı tavsiye edemeyeceğim malesef. Biraz zaman kaybı. Size kattığı bir şey yok. A101 sağ olsun zamanında 3.95 gibi bir fiyata almıştım. Verdiğim para çok olmadığı için üzülmedim ama daha iyilerini almak varken bu kitaba para vermeyin.



PUANIM: 2/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarımızı Türkçe karakterler kullanarak yapalım.